Ať se děje, co se děje- vesmír je vždy na mé straně

18.11.2009 09:22

 

                      Ať se děje co se děje- vesmír je vždy na mé straně !

 

Ano, přesně je to tak. Cokoli se v mém životě odehraje, není náhoda, ale zákonitost, přesněji řečeno- zákonitost vesmíru. Je to také možno nazvat zákonem akce a reakce nebo zákonem přitažlivosti. V Bibli je to nazýváno, co zasadíš, to sklidíš. Ale je to stále to stejné. Zákony vesmíru platí pro každého a to bez rozdílu, jestli jsi momentálně bohatý, chudý, šťastný, nešťastný, zdravý, nemocný. Dnes se můžeš cítit tak a zítra se můžeš cítit přesně opačně.

Rozhodující na tom všem je, jak se budu chtít zítra cítit a  vliv na to má moje myšlení. Myšlení je jako úrodná půda pro má semínka nápadů a přání. A právě na co zrovna myslím nyní, se mi odehraje v následující dny.

O myšlení by se dal napsat román, ale v tomto článku vlastně půjde o velmi důležité informace, které souvisí s myšlením a to individuálním i skupinovém a vděčností, která by měla být samozřejmostí a zatím někde spí v úkrytu lidského nitra. Jedná se o úvahu nad mojí současnou životní situací a zároveň nad prožitky ostatních.

Všichni jsme součástí celku, a proto se naše životy chtě nechtě prolínají. Nyní se zaměřím na otázku , co bude s mými penězi, které jsem investovala na oddlužení mé rodiny do funkčního projektu Schopná půjčka a Rentiér PIL? Každý den jsem dříve na to myslela, ale nyní jsem za vším udělala tlustou čáru , až náhodou něco dostanu na zpět budu vděčná a mile překvapená. Když by se tak nestalo, tak budu vděčna i nadále, protože již vím, že nemá cenu truchlit nad tím, co se odehrálo. Vím, že tuto situaci jsem si svým myšlením přitáhla, jako všichni ostatní, kteří jsou ještě nyní nešťastní a nachází se, tam kde jsou. V pasti beznaděje, dluhů a exekutorů. Oni měli úplně stejnou představu, jako já a to mít peníze na to, abych již mohla lépe žít a zbavila se všech dluhů a ještě mi zůstalo něco na kontě. Jenže právě na základě tohoto myšlení a upínání na peníze se nám najednou všem zúčastněným rozplynul náš sen a to definitivně v dubnu 2009. Zjistila jsem, kde jsem chybovala a ostatní také. Naše přání měla většina lidí zasévat do svého myšlení jinak formulovaná. Myšlenka na peníze byla špatná, protože peníze jsou pouhým zprostředkovatelem představ, přání nebo cílů. Když si něco přeji, tak to vyslovím a již se nesoustředím na výsledek. A právě tady se udělala ta veliká chyba. Všichni jsme se soustředili na peníze a zase peníze a taky se nás spousta obávalo toho, aby o své peníze nepřišli. Takže jsme zaseli do naší úrodné půdy- myšlení  velice negativní přání, které se nám vyplnilo. Vyplnila se nám ta obava ze ztráty peněz. Je to tady. Co s tím budeme dělat, naříká většina z nás? Kde nyní vezmu peníze na moje závazky? Jak vyplatím dluhy, abych se vyhnula exekutora? Toto je myšlenka většiny z nás.

Moje vyslovená přání a moje cíle jsou již nyní plně pod mojí kontrolou, jsem v naprostém klidu a taky vím, že vše co se odehrálo a ještě odehraje můj život ovlivní jenom tak, jak tomu sama dovolím. A doufám, že když vydržíte číst dále, tak i vám se ukáže cesta, která byla zahalena mlhou vzniklou se zoufalství a beznaděje. Několika větami možná pomůžu jenom třeba pár lidem, ale úspěch pochopení a objasnění jim jistě od nynějška změní náhled na všechno, kde cítí tu nespravedlivou křivdu.

Tak pojďme na to!

Představte si, že by vše fungovalo, jak má. Lidé by dostávali na základě smlouvy o půjčce svoje objednané peníze a to pouze jenom z části. Zbylou část by svěřili třetí osobě na zhodnocování. Ve smlouvě figurují hlavní dvě smluvní osoby a to věřitel a dlužník, kterým jste vy. Také se tam hovoří o ručiteli, který by za vás splácel vaše závazky. Smlouvy máte podepsané na milionové a někteří i desetimilionové dluhy. Ručitel za vás vše hradí a převedená většina peněz rovněž v investicích skvěle vydělává. Najednou někomu z konkurence z důvodu ztráty klientů napadne (nemusí to být ani banka), že se pomstí.  Př. je říjen 2009 a na hospodářské kriminálce přebírají trestní oznámení na základě domněnky, že dochází  pravděpodobně k neoprávněnému podnikání a následně podvodu. A co se stane, jenž většina má na paměti. Policie vstoupí nepříjemným a zákeřným zásahem do našeho společného finančního dění. Dojde k tomu, že majitele obviní, ručitele rovněž, protože to jsou klíčové osoby funkčnosti projektu. Věřitel, ale svoje pohledávky chce získávat podle smluvního ujednáni. Když ručitel neodvádí splátky tak , jak by měl, věřitel se okamžitě obrátí na koho? No přece na dlužníka, který si od něj půjčil miliony, které vlastně z větší částky ani neobdržel. Bude je po dlužníkovi vymáhat a to i včetně úroků. A co nyní bychom dělali? Milionové dluhy na krku, které budeme muset splatit. Tyto dluhy nebudeme moci během zbytku života zaplatit ani náhodou. To ještě zadlužíme i dědice. Na osobní bankrot budeme potřebovat taky peníze a to na poplatek a někteří ani na ten nebudou mít, když zaplatili všechny předešlé dluhy a spoléhali se na pravidelné renty.

No prostě hrůza pomyslet! Část z dlužníků by mohla jít do harému k samotnému šejkovi, který jim půjčil a po zbytek života mu sloužit. Další část by mohla jít točit kabelkou na nejbližší rohy ulice a poslední část by svůj majetek odevzdala věřiteli a šla do lesa k nejvyššímu stromu a pod paží si nesla silné lano, aby je udrželo, když se rozhodnou oběsit. Toto není žádné fantazírování, ale fakt, který by se nás všech týkal!

Dnešní skutečnost je proti této představě ještě tak únosná, že ji můžou vyřešit všichni. I kdyby jsme nedostali naše zálohy zpět a nebo pouze jenom jejich část bychom mohli obdržet, tak jsme vlastně šťastní lidé a každý den bychom měli být vděčni za to, že vše se odehrálo tak rychle. Každý den zpoždění by měl za následek to, co jsem popisovala výše.

Toto jsem si již uvědomila dříve, ale nyní nastal ten pravý čas, abych vám to sdělila. Když jsem si to uvědomila, jak bych mohla skončit, tak děkuji Bohu za to, že mně  vše bylo rychle objasněno a hned jsem začala hledat další možnosti, jak se z toho dostat ven. Nešla jsem je brzy, ale už ne ve formě půjčky, ale ve formě mých ušetřených peněz- desátku, jako aktiva, který si posílám na velmi výhodné,  termínované vklady.

Už nikdy bych neudělala tu pitomost, abych řešila svoje dluhy dalšími dluhy. Dluhy budou vždy pasívem a pasívum v žádném případě nikomu nepomohlo z toho bludného kruhu. Neučila jsem se na peníze dívat z jiného úhlu pohledu. Jako dlužník jsem byla otrokem penězům, ale nyní jsem peníze postavila do role otroka, který na mě pracuje! Již vím, že moje správně formulovaná přání, která jsem zasela do mé myšlenky mi ukázala a odhalila cestu, tu cestu, která pro mě bývala zahalena mlhou, prostě ukázala mi cestu novou , cestu úspěchu.

Jsem šťastným člověkem, který si vždy dokáže stanovit svůj cíl a peníze používám pouze jenom jako zprostředkovatele mých přání. Již se na ně nefixuji a ani nechci. Už bych nikdy neudělala tu pitomost, abych na svoje dluhy nabalovala další. Viz příklad výše.Doufám, že tato má slova vám pomohla otevřít oči a od nynějška přestanete naříkat, lamentovat a svádět svoji situaci na druhé. A uvědomíte si, že současná situace je ještě procházka růžovou zahradou, za kterou by jste měli být vděčni.

Autor projektu, který nám chtěl pomoci, všem z nás předložil jednu z možností, která momentálně nevyšla. Byla by funkční pouze mezi přejícími lidmi a to momentálně by se hledali lucerničkou! Ale je zde spousta dalších a skvělých nabídek, které čekají na nás a to bez dalšího zadlužování! Pamatujte, dluh je velkým nepřítelem člověka a tak rychle pryč od něho!

Kdo hledá, najde! Kdo zaklepe na dveře, bude mu otevřeno!

Ale kdo se rozhodl truchlit, těžko bude hledat úniku z těchto kovových pout. A nechá se dále spoutávat až do úplného psychického zhroucení a nemocí! Takový člověk nikdy nemůže objevit světlo na konci tunelu. Jeho přáteli jsou vždy beznaděj, chudoba, nemoci, dluhy,……..

Vesmír je nakloněn každému. I když se v životě člověka odehrává nějaká nepříjemná negace, tak je to jenom proto, aby byl ochráněn ještě od většího pádu a zhroucení!

Závěrem:

Ať se děje co se děje, je prostě vše v úplném pořádku. Je to jenom výsledek mých zasetých přání do úrodné půdy zvané myšlení !!

 

Autor z jistých důvodů neuveden!